FISA DE POST
DENUMIREA SOCIETATII
1. DENUMIREA POSTULUI:
Director Markeing
2. OBIECTIVUL POSTULUI:
1. Funcţia de Director marketing presupune informarea de o manieră corectă, obiectivă, adecvată şi oportună a conducerii ca fundament al activităţii de luare a deciziilor; respectarea termenilor stabiliti pentru soluţionarea atribuţiilor ce revin Biroului Marketing; indrumarea, organizarea şi verificarea personalului din subordine, pe baza referatelor aprobate de conducere; etc.
3. RESPONSABILITATILE POSTULUI:
- organizează şedinţe, conferinţe,
- organizează evenimente, targuri, expozitii ce au ca scop promovarea imaginii si produselor firmei;
- are cunoştinţe de contabilitate (Stocuri)
- participă la întâlnirile de afaceri,
- traduce din şi în limbi străine
- trebuie sa cunoasca, sa interpreteze si sa puna in aplicare strategia de marketing si planul de afaceri al companiei,
- este implicat active in schimbarea si dezvoltarea companiei, fara insa sa ia insa decizii de unul singur
- supraveghează personalul administrativ, curieri, şoferi, personalul de serviciu
4. RELATIILE DE MUNCA
Directorul de marketing este subordonat Directorului General.
Directorul de marketing colaboreaza cu:
- ceilalti angajati ai firmei;
- Serviciul financiar-contabil pentru confirmarea evidentei comenzilor privind exportul
- Coordonatorul departamentelor de marketing si secretariat
5. SCHITA POSTULUI
Directorul de marketing desfasoara urmatoarele activitati:
- Identifica potentialii clienti;
- Intretine relatiile cu clientii din portofoliu;
- Intocmeste oferte de marfuri;
- Acorda asistenta d.p.d.v. tehnic si comercial clientilor si potentialilor clienti;
- Preia apelurile telefonice, intocmeste fisa de client si o urmareste;
- Intocmeste documentele contabile in vederea montajelor echipamentelor
- Mentine relatia cu furnizorii ( cerere de comanda, verificarea marfii si a platilor;
- Participa la sedintele saptamanale organizate in cadrul firmei;
In limita timpului disponibil si in conformitate cu dispozitiile primite participa la indeplinirea atributiilor generale privind vanzarea marfurilor;
- Administreaza si gestioneaza documentele ;
- raporteaza activitatea din cadrul departamentului Directorului General
- optimizeaza forţa de munca;
6. CONDITIILE FIZICE:
Directorul de marketing isi desfasoara activitatea in biroul situat in Corpul administrativ la adresa , dotat cu calculator si echipamente periferice, avand acces la telefon, fax, internet.
7. SALARIUL SI CONDITIILE ASIGURATE:
Salariul realizat se compune din:
-salariul de incadrare: -------------ei, indexabili;
bonificatii si prime, in functie de indeplinirea obiectivelor si in limita fondului de salarii stabilit prin Bugetul de venituri si cheltuieli.
Directorul de marketing isi desfasoara activitatea in cadrul programului de lucru al organizatiei de 8 ore pe zi (h: 09,00-17,00), 5 zile pe saptamana.
Directorul de marketing beneficiaza de un concediu de odihna anual platit de 21 zile lucratoare. Programarea concediului de odihna se face conform dispozitiilor legale.
Directorul de marketing poate beneficia, in functie de rezultatele activitatii, de asistenta medicala privata si de asigurare de viata cu acumulare in fonduri (pensia privata), instruire de specialitate prin participarea la programe de training.
8. CARIERA PROFESIONALA:
Directorul de marketing poate promova in functia de ....................
9. PERSOANA CARE OCUPA POSTUL:
10. APLICARE:
Prezenta fisa de post este valabila incepand cu data de ____________ si pana la anularea ei.
Prezenta fisa de post este anulata incepand cu data de _______________ prin actul _________________________________ .
Contract Individual de Munca nr.__________/data________________ .
Semnatura angajatului de luare la cunostinta: ___________________ .
Data _____________________
via - contacafe_club yahoo group
Fisa post director marketing - model
Cadrul legislativ.
Moderators: ragazza_esuberante, crstmol
Fisa post director marketing - model
Post by dmldone » Thu Nov 06, 2008 10:24 am
Stiri contabile la zi, legislatie, modele acte - http://www.cabinetexpert.ro/
http://www.contabilgorj.ro/ - http://www.gorjcontabilitate.ro/
http://www.contabilii.ro/
http://www.bagatare.ro/
http://www.contabilgorj.ro/ - http://www.gorjcontabilitate.ro/
http://www.contabilii.ro/
http://www.bagatare.ro/
Jump to
- CLUBUL CANDIDATILOR LA EXAMENUL DE LA CECCAR
- ↳ Clubul candidatilor la examenul de acces la CECCAR
- ↳ Examenul de admitere la CECCAR - sesiune an curent
- ↳ Intrebari si raspunsuri cu privire la examenul de acces la CECCAR
- ↳ Contabilitate - examen acces la CECCAR
- ↳ Fiscalitate - examen de acces la CECCAR
- ↳ Control Financiar - examen de acces la CECCAR
- ↳ Evaluare - examen acces la CECCAR
- ↳ Doctrine - examen de acces la CECCAR
- ↳ Audit financiar - contabil - examen de acces la CECCAR
- ↳ Drept comercial - examen de acces la CECCAR
- ↳ Camera Consultantilor Fiscali
- CONTA CAFFE 100% - Intreaba, Afla raspunsul, Spuneti parerea si Ajuta-i pe altii!
- ↳ Manualul contabilului
- ↳ SA INVATAM CONTABILITATE
- ↳ Impozitul pe profit
- ↳ Impozitul pe venit
- ↳ Impozitul pe veniturile microintreprinderilor
- ↳ Impozitul pe veniturile obtinute din Romania de nerezidenti
- ↳ TVA la incasare 2014 - forum intelegere sistem
- ↳ Contributii salariat / unitate
- ↳ Accize
- ↳ Impozite si taxe locale
- CONTABILITATE FINANCIARA
- ↳ Active imobilizate
- ↳ Active circulante
- ↳ Capital si rezerve
- ↳ Datorii
- ↳ Leasing Financiar
- ↳ Contabilitate de Productie (Contabilitate de gestiune)
- CONTABILITATE INTERNATIONALA- RAPORTARE EXTERNA PE IAS/IFRS
- ↳ Cadrul general de intocmire si prezentare a SF
- ↳ Consolidarea situatiilor financiare
- ↳ Standardele Internationale de Contabilitate (IAS)
- ↳ Standardele Internationale de raportare financiara (IFRS)
- ↳ Implementarea Standardelor Internationale de raportare financiara
- SITUATII FINANCIARE ANUALE - pentru un contabil de nota 10!
- ↳ Bilantul contabil
- ↳ Contul de profit si pierdere
- ↳ Situatia fluxurilor de trezorerie
- ↳ Note explicative
- CONTABILITATE MANAGERIALA
- ↳ Contabilitate Manageriala
- ↳ Contabilitate de Productie/ Contabilitate de gestiune
- ↳ Procedee de calculatie a costurilor
- ↳ Metode de contabilitate de gestiune si de calculatie a costurilor
- CONTABILITATE APROFUNDATA
- ↳ Contabilitatea lichidarii, fuziunii si a altor restructurari in capitalul societatilor comerciale
- ↳ Contabilitatea conturilor consolidate
- ↳ Contabilitatea gruparilor de intreprinderi
- DIAGNOSTIC FINANCIAR - INSTRUMENTE DE ANALIZA FINANCIARA
- ↳ Analiza functionala a bilantului
- ↳ Analiza patrimoniala a bilantului
- ↳ Analiza contului de rezultate
- ↳ Analiza fluxului de trezorerie
- ↳ Diagnosticul riscului de intreprindere
- LEGISLATIE CONTABILA SI FISCALA
- ↳ Legislatie cu privire la CONTABILITATEA FIRMEI
- ↳ TVA
- ↳ Accize
- ↳ Asigurari
- ↳ Codul muncii
- ↳ Control financiar
- ↳ Impozit pe profit, venit
- ↳ Impozit pe dividende, jocuri
- ↳ Impozite locale
- ↳ MONITORUL OFICIAL AL ROMANIEI
- DIN CATEGORIA: "IN AFARA DE CONTABILITATE SI ASIMILATE"
- ↳ Prezentare membrii
- ↳ Lucruri interesante
- ↳ O altfel de pagina
- ↳ Sustinere forum